2010. február 23., kedd

Tavaszi (be)zsongás

Ezt az anyagot kb. 2 hete vásároltam, akciós volt:) Nagyon megtetszett a színe, ugyan még elképzelésem nem volt a felső fazonját illetően, de ugye ami késik.....

Szombaton pedig találtam a méteráru boltban nagyon-nagyon klassz művelúr anyagot, rozsdabarna színben, vettem is egy szoknyára valót....hosszú és bővebb fazonú szoknyára (na jó, 2 métert vettem....)amihez tökéletesen illik ez a színvilág.
A szoknya félig készen van, majd mutatom, viszont a felsőt még a hétvégén elkészítettem. Egy régebbi burdából van a modell, mindkét oldalán illetve elől és hátul középvonalban ráncolt, ezt gumival oldottam meg, a sima ráncolást nem tartottam biztonságosnak egy nyúlós felsőnél.

A kollekció kiegészítője egy hatalmas méretű táska (készen vettem) és egy többsoros nyaklánc, amit szintén készen vettem potom 299.- Ft-ért.))

Hamarosan mutatom a szoknyát is! (remélem:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése