2008. december 2., kedd

Még mindig karácsony....

Elkészült az első textil tálam.

Kdatta oldalán láttam, ő inspirált rá, hogy én is elkészítsem.
Kicsit csálé, kicsit egyszerű a tűzés, az anyag sem az én izlésemnek való (ez volt a boltban, és semmi más, pl. apró mintás...), de ezt leszámítva tetszik!
Kettő is készült belőle, az egyiket Viki elvitte az osztályba (végülis varrtam nekik egy sötétzöld asztalterítőt és a mintásból egy napront), ez maradt itthon.
Remélem, hogy tudok majd venni olyan anyagot is, ami jobban tetszik, és akkor még pár darab elkészül belőle (pl. a vaníliás cukor mellé...).

6 megjegyzés:

  1. Jujjj, de gyönyörű, nagyon ünnepi!! Mekkora a végső mérete? És miből áll? fedlap-vékony vatelin-alsó anyag? Nálam is tervben van.

    A te blogod is az első szülinapot ünnepli? Boldog születésnapot:)))

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    A mintásból szabtam 2db 31x31 cm-es négyzetet, mindkettőt be kellett ragasztanom vetex-el mert annyira vékony volt, közé pedig flízt fogtam (kárpitos flíz, kicsit merevebb, apu hozta, ő kárpitos...). Kdattánál ajánlott valaki egy oldalt, ahol le van írva lépésről lépésre.
    http://www.quilting.hu/quilt-techniques/textiltal.htm
    Remélem sikerült, belinkelni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett.Igazi karácsonyi.

    VálaszTörlés
  4. te jó ég, mi az a napron, amit varrtál? Vagy fáradt vagyok ?
    A tálkád, természetesen, szépséges, milyen más lenne? :O)

    VálaszTörlés
  5. A napron az asztalterítő közepére terített másik (kisebb, esetleg más színű)terítő. Nem fáradtság, apósom felszolgáló, azóta tudok én is ilyen szakszavakat!:)))

    VálaszTörlés