2008. december 8., hétfő

Ajándék

Elkészültem az első táskával, amit egy szuper leírás alapján készítettem.
Örök hála érte Katának. :)))))
Egyébként a barátnőm karácsonyi ajándéka lesz. Remélem örül majd neki annyira, mint amilyen szeretettel én készítettem!!
A halszálkás anyag kabátszövet, a fekete pedig műbőr maradék (apu kárpitos...:o)))). Fekete bélésanyaggal van bélelve, egy zsebbel. Mágneszárat pedig cipőkellékesnél tudtam beszerezni.
Tervben van anyunak és párom édesanyjának is egy-egy táska, reményeim szerint időben sikerül még elkészíteni.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon jó lett !Abba sem fogod tudni hagyni a táskavarrást :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, jó ez az anyag hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Judit, köszönöm Neked is! Az anyag kabátszövet, magamnak varrtam belőle tavaly télen egy bokáig érő kabátot!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Kata! Tetszik ez a táskavarrás dolog:o)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyszerű! Jópofa a tűzés is!

    VálaszTörlés
  6. Köszi Leda, a tűzés adta magát...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett! Örülök, hogy a segítségedre lehettem!
    Apukád műbőr darabjaiért meg irigykedem, de csak egy picit... :o))) Nagyon klasszul kombináltad össze a szövettel.:o)

    VálaszTörlés
  8. Köszi Kata! Tőled, mint a táskavarrás istennőjétől ez igazán jól esett! :o))
    A csomagodat holnap (kedden) postázom, elsőbbségivel, remélem tényleg hamar megkapod!

    VálaszTörlés