2008. június 9., hétfő

Újra itt!

Hűűű, már nagyon rég nem írtam a naplómba.
Persze azért nem tétlenkedtem közben, csak írni nem volt időm.

Jelenleg épp a kolléganőm nagylányának varrok blúzokat. Kettő már készen van, az egyikről képet is tudok mutatni, a harmadikat az előbb fejeztem be (lefényképeztem, csak a gépre kell felrakni), a negyedik pedig épp az első próbánál tart.
Íme a sárga blúz: Ez a modell a Burda 2008/01/124. számú modellje, halványsárga puplin anyagból készült. Nagyon könnyen kivitelezhető, és igazán mutatós, fiatalos darab.
Amiről nincs kép az egy fekete szaténselyem hagyományos ing, hosszabb mandzsettával.

Nyári varrós terveim között szerepel a ruhaanyag készletem drasztikus csökkentése (hogy aztán újakat tudjak venni:))))))), néha már nem is emlékszem, hogy milyen anyagok vannak itthon.

Kedvenc blogjaimat olvasgatva találkoztam egy felhívással, ami szerint nyáron varrjunk kabátot őszre-télre. Kedvet is kaptam hozzá! Teljesen logikus, hogy mire kezdődik a kabátszezon addigra már új, csini darabokban pompázhasson az ember lánya.
Persze az anyagbeszerzés kicsit macerás ilyenkor, de ha minden igaz akkor egy rövid "autós" kabáthoz való fekete gyapjúszövetem van itthon.

Hamarosan újra jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése