2008. június 14., szombat

Újabb ruhák

Elkészült a lilás mintás felsőm is! Ebből az anyagból még maradt egy kevés, ezért vagy valamelyik szinével kombinálom, vagy a lányomnak varrok belőle egy felsőrészt.
(Ő nagyon feni rá a fogát......és........szerintem ő fog győzni.:))))


Közben készítettem a méteráruboltos "barátnőmnek" (azért az idézőjel, mert tulajdonképpen az anyukám lehetne, de igazán tüneményes hölgy) egy selyem felsőt. Molett méretben, a burda 2006/08/130. modelljét. Remélem valemennyire kivehető a forma, de a vállfán kicsit lóg
Adós vagyok még a kislányom "báli" ruhájának fotójával is. Még a télen készült, valamelyik postban írtam is róla, csak a kép nem készült el. De az előbb eszembe jutott és íme, tessék:
A ruha anyaga halványlila szaténselyem. A matt felét használtam "színének", bélésnek is a saját anyagát tettem bele (prózai okból: siettem vele és elfelejtettem megvenni a bélést hozzá, az anyagból meg vettem bőven).






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése