2008. február 2., szombat

Happy Birthday




Kicsit megkésve, de boldog 38. szülinapot kívánok magamnak.:))

Az egyik blogon találtam egy összecsukható asztalt, amin nagyon klasszul tudnék szabásmintát kiszedni, szabni, stb. Már meg is kértem a páromat, hogy egy ilyesmit készítsen nekem.


Időközben anyósomnak varrtam egy blúzt és egy szoknyát a szüli-illetve névnapjára. Egy nap különbség van a kettő között. Méretre és fazonra, valamint színre is jól eltaláltam mindent. Nagyon örült neki. Persze fénykép nincs..........

Elkészült saját részre is egy fekete nadrág és egy piros blúz, erről majd igyekszem bepótolni a fotókat.
A héten mindenképpen meg kell varrnom magamnak egy ruhát a bálba, valamint a lánykám ruháját is be kell fejeznem.






1 megjegyzés:

  1. Szia.Véletlenül találtam rá a blogra.Ritkán találni olyat, aki megszálottan varr és blogot is vezet.Én is az idén ajándékoztam meg magam eggyel/sk69.blogspot.com/
    Kíváncsian várom alkotásaidat.Ha esetleg nem veszed tolakodásnak tudok még egy nagyon jó oldalt ajánlani:
    /stitchesandseams.blogspot.com./
    Ha már ismered bocs, ha nem érdemes itt is szétnézni,mert nagyon ügyes a csajszi.
    Munkáidhoz további sok sikertkívánok.

    Szia Erzsébet /mamis/

    VálaszTörlés