2008. február 17., vasárnap

Az első olvasóm

Most vettem észre, hogy valaki olvas engem... Örülök nagyon!!

Akkor most a varrásról: a héten a főnöknőmnek varrtam egy fekete kasmír-szövet nadrágot, és egy halványlila szatén blúzt. Szerintem az összes lila szatént én hoztam el a méteráru boltból:-)))) Még saját részre is van itthon belőle egy rövidujjú blúzra való.

Pénteken összeírtam az itthon fellelhető anyagokat, háááááááááát, elképesztő mennyiség... Ha az összeset megvarrom, akkor kb. 10 évig nem lenne gondom ruhára.
De a kedvenc boltomba már megjöttek a tavaszi anyagok (legalábbis az első része), és már többet kinéztem magamnak.

Fényképekkel még tartozom, de a gép lemerült. :((

1 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon köszönöm,hogy válaszoltál.Jók a terveid megvalósításukhoz sok sikert kívánok.

    VálaszTörlés